نسل چهارمی ها

آدم مستقل وابسته به خدا است.امام خامنه ای(دامه برکاته)

حرف امام یا دیدن امام؟

اگر ما حرف امام را گوش بدهیم ایشان از ما راضی می شوند. بعضی ها می گویند: چه کار کنیم که امام زمان- عجل الله تعالی فرجه الشریف- را ببینیم؟ دیدن امام لطف است ولی اویس قرنی پیامبر- صلی الله علیه و آله- را ندید ولی ایشان را دوست داشت.

در جبهه پسر بسیجی را دیدم که نمی گذاشت وارد جلسه شوم.

گفتم: من را نمی شناسی؟

گفت: نه.

گفتم: من قرائتی هستم. مرا در تلویزیون ندیده ای؟

گفت: روستای ما برق ندارد.

گفتم: این جا چه می کنی؟

گفت: امام فرموده باید از مرزها دفاع کنیم به دستور او آمده ام.

گفتم: امام را دیده ای؟

گفت: نه.

این بسیجی امام را ندیده بود ولی میگفت که چون امام دستور داده به جبهه بروید، حرف امام را گوش کرده ام. افرادی هستند که خیلی از امام زمان(عج) حرف می زنند ولی هیچ مرجعی از آنها راضی نیست. ما باید به دستورات امام زمان(عج) عمل کنیم. حرف امام که غایب نیست. امام زمان(عج) فرموده که وقتی من نیستم یک فقیه عادل بی هوس را انتخاب کنید.

ما باید ببینیم که در یک حادثه، امام زمان چه کار می کند، ما هم باید همین کار را بکنیم. دیدن امام زمان(عج) توفیق است ولی مرحله اول، معرفت، بعد مودت و بعد اطاعت است. دیدن امام زمان، مثل زعفران روی برنج است ولی زعفران جزو غذا نیست ولی اگر باشد خوب است. روایت داریم که هرکس بمیرد و امام زمان خودش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.

۲ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
یک دختر شیعه
۲۵ ارديبهشت ۲۲:۴۶
چه قدر این مطلبو دوست داشتم و حس خوبی بهم داد...

پاسخ :

سلام
خیلی خوشحالم که قدم به وبلاگمون گذاشتید..
ممنون
شیعه بانو
۲۵ ارديبهشت ۰۰:۰۶
خیلی خوب بود
من اگه بفهمم شما با چی میری شکار خوبه!
مسی هسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
سلام
قدم انگشتاتون به روی کیبوردتون...
اینجا گوشه ای از فضای مجازی است..فضایی که هرکس درآن میتواند اعتقاداتش را فریاد بزند..
ماهم گوشه ای از کار را گرفته ایم بالاخره کار نباید روی زمین بیوفتد..ما اعتقاداتمان را فریاد میزنیم نه با دهان نه با شیپور نه....ما با صور اسرافیل اعتقاداتمان را فریاد خواهیم زد تا حداقل به گوش خودمان برسد و تاثیر بگذارد..
برای خوب بودن حال دلتون دعامیکنیم برامون دعاکنید..
...
...
...
..
..
.
..
..
راضی ام ،خرسندم،به خودمی بالم،در پوست هستی نمی گنجم وسر به آسمان عزت می سایم از اینکه بنده ی تو هستم،از اینکه تورابندگی می کنم..
وفخر وشرف واعتباری ازاین برتر نمی شناسم که خدایی چون تو دارم.
توآنچنانی که من دوست دارم مرا آنچنان قرار ده که تو دوست میداری..(کتاب سقای آب وادب نویسنده سیدمهدی شجاعی)
..
یاعلی مدد
آرشیو مطالب