نسل چهارمی ها

آدم مستقل وابسته به خدا است.امام خامنه ای(دامه برکاته)

این 200امین پست است..

به نام خدای جوانی

کوچک بودیم میگفتند بچه است 

نوجوان بودیم میگفتند نمیفهمد هنوز

جوان شدیم...دیگر بهمان میگویند جوان است اما بازهم میگویند ناپخته است سرش بوی قرمه سبزی میدهد بازهم میگویند نمیفهمد

اما ...

جوان فهمیده است

جوان علی اکبر است

جوان محمد رضا دهقان است

جوان احمدی روشن است

جوااااان یعنی عین پختگی،جوان یعنی راسخ بودن،جوان یعنی خدا،جوان یعنی..

میدانید این دو سه هفته تا انتخابات تازه میفهمم جوان بودن یعنی چی!!

وقتی از جای گرم و نرم وخواب بعدازظهر آن هم وقتی نمه باران میزند بلند می شوی میروی دنبال فلان سخنران یعنی یک حسی ،یک انرژی درونت قل قل میزند ومی جوشد وترا مجبور میکند که برخیزی،بلند شوی بروی دنبال اینکه بفهمی باید به چه کسی رای بدهی..

بروی و وقتی میخواهی برگردی حدود 9شب باشد و باااارااااان..

خدایا..

بحق جوانی جوانان مومن وانقلابی اسلام جوانیمان را حفظ کن،و نیروی جوانیمان را پیوسته در راه دین اسلام قرار بده ،وما را موثر در ظهور قرار بده.

آمین یا رب العالمین


۳ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
سجاد
۲۰ ارديبهشت ۰۰:۳۹

متن قشنگی بووود فقط ی سوال جوان یعنی خدا !!!!!!!!!!!

اگه جوان یعنی خدا پس خدایعنی چی  ....

پاسخ :

خدا یعنی..
یعنی تو خدا را نمیشناسی؟اینم من باید بگم؟؟آخه تاکی ؟؟تاکی همه باید یه چیزی را بخونن تو گوشتون تا حالیتون بشه؟تو با این سن نمیدونی خدا یعنی چی؟؟!!
واقعا که..

فدایی سید علی
۱۸ ارديبهشت ۰۰:۱۶
امیدوارم به انتخاب درست رسیده باشید... چه دعای زیبایی،آمین رب العالمین...

پاسخ :

به به کفتر کاکل به سر از این طرفا..
میخوام اخرااااجت کنم 
قالب بلاگ رضا
۱۷ ارديبهشت ۲۲:۱۰
آمین
موفق باشی جوان

پاسخ :

سپاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
سلام
قدم انگشتاتون به روی کیبوردتون...
اینجا گوشه ای از فضای مجازی است..فضایی که هرکس درآن میتواند اعتقاداتش را فریاد بزند..
ماهم گوشه ای از کار را گرفته ایم بالاخره کار نباید روی زمین بیوفتد..ما اعتقاداتمان را فریاد میزنیم نه با دهان نه با شیپور نه....ما با صور اسرافیل اعتقاداتمان را فریاد خواهیم زد تا حداقل به گوش خودمان برسد و تاثیر بگذارد..
برای خوب بودن حال دلتون دعامیکنیم برامون دعاکنید..
...
...
...
..
..
.
..
..
راضی ام ،خرسندم،به خودمی بالم،در پوست هستی نمی گنجم وسر به آسمان عزت می سایم از اینکه بنده ی تو هستم،از اینکه تورابندگی می کنم..
وفخر وشرف واعتباری ازاین برتر نمی شناسم که خدایی چون تو دارم.
توآنچنانی که من دوست دارم مرا آنچنان قرار ده که تو دوست میداری..(کتاب سقای آب وادب نویسنده سیدمهدی شجاعی)
..
یاعلی مدد
آرشیو مطالب