نسل چهارمی ها

آدم مستقل وابسته به خدا است.امام خامنه ای(دامه برکاته)

ابعادی درهم


     

      زشت نیست آدم آنلاین باشه بعد بفهمه دوستشم آنلاینه ولی نیاد یه سلام بده؟

 

      راستی یلداتون مباررررک

         

                              یادش بخیر پیارسااال...

  

         تا ساعت 1/2بیدار بودیم با عمه هام شب چله ای درست میکردیم 

         چه شب چله ای هم شد محشر بود....

.........

بعضی موقعه ها آدم که چشمش چیز خوب دیده نمیتونه مورد بد رو حتی تصورش کنه دیگه چه برسه به...

.......

از این کفش طبی ها خیلی بدم میومد واگه جوونی می پوشید به شدت سرزنشش میکردم اما وقتی چندماه پیش یکی به خودم گفت کفش پیرزنی پوشیدی یادم افتاد که من همون کسی بودم که خودم نهی میکردم؟؟اما چطوری شد که خریدم بماند..خدامیخواست برسم به همون نقطه که سرزنش میکردم تاسرزنش بشم ..تابفهمم اگه کسی کاری میکنه شاید تنها کاریه که میتونست بکنه...

.....

خیلی ازمواقع قبل مهمونی خیلی بیشتر خودمهمونی خوش میگذره..

من  قبل مهمونی ها رو بیشتر دوست دارم مخصوصا اگه دیرشده باشه مخصوصا اگه بخواهیم بریم گل بخریم و5/6نفر باشیم و سلیقه ها ی متفاوت... مخصوصا وقتی که گل فروش میخواد به همتون بفهمونه که بهترین تزیین رو داره میکنه.. وگل رو مثل گل روی سنگ قبردرست کنه...

اصلا فکرکنم چون قبل مهمونی کلی خوش میگذره مهمونی نهایت بی مزه بودن رو به رخت میکشه..بالاخره باید بعدهر خوبی یک بدی رخ بنماید ..

.......

بعضی موقعه ها هم آدمایی که خیلی جدی هستند خوشمزه ترند نمیدونم شماهم قبول دارید یانه؟

.......

یه مدته خواب سینمایی میبینم 

با انواع دوربین هاHD همراه با دیالوگ و محتوا وبازیگرای خوب .. هم قهرمان داره هم ضدقهرمان..حتی جلوه های ویژه هم داره..

از بس فیلم خوب ندیدم خودم دست به کار شدم...مثل یک ایرانی کامل..

اگه دنبال فیلمنامه یاحتی ایده هستید خبرم کنید یکی خوب هاشو براتون کنار میزارم ...

..

پ.ن:مردم خواب امام وعلامه میبینند من....😣😣😣

........

یه نکته قابل ذکر هرنوشته ای رو انشاء نمی گویند..

لفظ انشاء را موقعی به کار میگیرند که درون کلاس درس معلم موضوع کلی گفته باشد ودانش آموز مجبور به نوشتن باشد نقطه 



۳ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
فدایی سیدعلی
۰۳ دی ۰۰:۲۸
آدم جدی رو چون ازشون انتظار نداری تا یه چیز باحال ازشون ببینی خیلی برات جالب و جذابه و همیشه یادت میمونه.....شاید بخاطر این باشه

پاسخ :

آره 
مخصوصا خنده هاشون جای تعجب داره وبدجوری خوشگله
فدایی سیدعلی
۰۳ دی ۰۰:۲۶
اون نقطه سرزنش رو خیلی خوب اومدی👍

پاسخ :

چشیدیند پس..
بله درست تو همون نقطه واقع میشی
..جهان ..
۳۰ آذر ۱۹:۵۶
سلام
یلداتون مبارک

پاسخ :

سلام
یلدای شماهم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
سلام
قدم انگشتاتون به روی کیبوردتون...
اینجا گوشه ای از فضای مجازی است..فضایی که هرکس درآن میتواند اعتقاداتش را فریاد بزند..
ماهم گوشه ای از کار را گرفته ایم بالاخره کار نباید روی زمین بیوفتد..ما اعتقاداتمان را فریاد میزنیم نه با دهان نه با شیپور نه....ما با صور اسرافیل اعتقاداتمان را فریاد خواهیم زد تا حداقل به گوش خودمان برسد و تاثیر بگذارد..
برای خوب بودن حال دلتون دعامیکنیم برامون دعاکنید..
...
...
...
..
..
.
..
..
راضی ام ،خرسندم،به خودمی بالم،در پوست هستی نمی گنجم وسر به آسمان عزت می سایم از اینکه بنده ی تو هستم،از اینکه تورابندگی می کنم..
وفخر وشرف واعتباری ازاین برتر نمی شناسم که خدایی چون تو دارم.
توآنچنانی که من دوست دارم مرا آنچنان قرار ده که تو دوست میداری..(کتاب سقای آب وادب نویسنده سیدمهدی شجاعی)
..
یاعلی مدد
آرشیو مطالب