نسل چهارمی ها

آدم مستقل وابسته به خدا است.امام خامنه ای(دامه برکاته)

وهمچنان بیداد میکند

سلام
همش فکر می کردم این مزاحم تلفنی ها که توی سریال ها زنگ میزنند وهی روی مخ خانواده میرند دیگه خیلی اقراره ودر این حدم دیگه نیست...امابود وسرم اومد
یک چیزی بدتراز مزاحم تلفنی ....بلایی که سراینجانب اومد مزاحم آیفونی بود
بازم تلفن رو میشه از پریزکشیداما آیفون ریسک پشت درموندن خانواده را به همراه داره..

(همه ی این ماجرا تقصیرشرکت هم جوار ماست که آگهی استخدام داده!)
اینم از اصل ماجرا:

بووق(مثلا صدای آیفون)بووووووق بووووووق
+بله؟ بله!کیه!!!الووووو
(این یکی صرفا میخواست منوازخواب بیدارکنه)
....
بووووق
+بله؟
-شرکت کوشا؟
+نخیر سمت چپ ساختمان

بووووق
+بله ؟
-شرکت کو...
+خیر آقا سمت چپ

بوووق
+بله؟
-شرکت...
+نه سمت چپ 
-کدوم چپ؟
+چپ ساختمان، همین طور که الان به سمت آیفون ایستاده اید سمت چپتون
-آهان،ممنون

بووق
+بله؟
-سلام خانم جهت آگهی استخدامتون مزاحم شدم
+آقا سمت چپ (با اوووج عصبانیت)
-خب باشه 

و....

پ.ن:
بله این حجم از جوونا بیکارهستند وماجرا کاملا واقعیه
من که کاملا باورم شد که همچنان بیکاری بیداد میکنه،ولی اگه مسئولین هنوز به این باور نرسیدند وهمچنان حرف از اشتغال زایی میزنندکافیه شماره خودشون رو به روزنامه ها جهت آگهی استخدام بدند وبعدآنچنان زابراه بشوند که یادشان برود عینک برچشم بزنند(!)






۱ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
فدایی سیدعلی
۰۴ بهمن ۲۰:۵۹
عینک رو خوب اومدی.....

پاسخ :

سلام
اومد دیگه نمیشه کاریش کرد😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
سلام
قدم انگشتاتون به روی کیبوردتون...
اینجا گوشه ای از فضای مجازی است..فضایی که هرکس درآن میتواند اعتقاداتش را فریاد بزند..
ماهم گوشه ای از کار را گرفته ایم بالاخره کار نباید روی زمین بیوفتد..ما اعتقاداتمان را فریاد میزنیم نه با دهان نه با شیپور نه....ما با صور اسرافیل اعتقاداتمان را فریاد خواهیم زد تا حداقل به گوش خودمان برسد و تاثیر بگذارد..
برای خوب بودن حال دلتون دعامیکنیم برامون دعاکنید..
...
...
...
..
..
.
..
..
راضی ام ،خرسندم،به خودمی بالم،در پوست هستی نمی گنجم وسر به آسمان عزت می سایم از اینکه بنده ی تو هستم،از اینکه تورابندگی می کنم..
وفخر وشرف واعتباری ازاین برتر نمی شناسم که خدایی چون تو دارم.
توآنچنانی که من دوست دارم مرا آنچنان قرار ده که تو دوست میداری..(کتاب سقای آب وادب نویسنده سیدمهدی شجاعی)
..
یاعلی مدد
آرشیو مطالب