نسل چهارمی ها

آدم مستقل وابسته به خدا است.امام خامنه ای(دامه برکاته)

مینویسم عاشقانه اماشما مظلومانه بخوانید

عاشقانه ترین زندگی رو نه باید از لیلی و مجنون یاد گرفت نه شیرین وفرهاد و نه  هیچ داستان دیگه ای چون عاشقانه هایی ازجنس نرسیدن بودند..

عاشقانه ترین زندگی را باید از حضرت علی وزهرا علیهاالسلام یادگرفت .

.

.

 بانو لحظه ی آخره که دنیا ازوجود نازنینش برکت داره ودر بستربیماری افتاده وروبه قبله است ..

حسنین خبرمیرسونند به پدر..

علی علیه السلام چندین بار زمین میوفتند..

وقتی که آقای عالم میرسه برسر بالین بانویش و هرچه زهرا خودش را صدا میزند جوابی نمی شنود

وقتی که دیگر امید اولین امام تمام میشود و میگوید زهرا چشماتو بازکن منم علی اونی که هنوز سلام نکرده در را به روم می بندند منم علی همون که حقم رو گرفتند ..منم علی همون که...

وحضرت زهرا سلام الله علیه برای مظلومیت امامش هم که شده چشمانش را باز میکند..

این بهترین عاشقانه ی تاریخ است 

این موثر ترین عاشقانه ی تاریخ است

این درام ترین عاشقانه تاریخ است...

این عاشقانه جای دارداز غمش موهایت سفیدشود.

۱ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
فدایی سیدعلی
۳۰ بهمن ۱۸:۵۸
واقعا دردناکه.... گاهی اوقات فکر میکنم توی دهه ی فاطمیه در واقع بجای اینکه از مظلومیت حضرت زهرا گفته بشه یا روضه مصیبت حضرت زهرا بخونن از مظلومیت حضرت امیرالمومنین گفته میشه و روضه خونده میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
سلام
قدم انگشتاتون به روی کیبوردتون...
اینجا گوشه ای از فضای مجازی است..فضایی که هرکس درآن میتواند اعتقاداتش را فریاد بزند..
ماهم گوشه ای از کار را گرفته ایم بالاخره کار نباید روی زمین بیوفتد..ما اعتقاداتمان را فریاد میزنیم نه با دهان نه با شیپور نه....ما با صور اسرافیل اعتقاداتمان را فریاد خواهیم زد تا حداقل به گوش خودمان برسد و تاثیر بگذارد..
برای خوب بودن حال دلتون دعامیکنیم برامون دعاکنید..
...
...
...
..
..
.
..
..
راضی ام ،خرسندم،به خودمی بالم،در پوست هستی نمی گنجم وسر به آسمان عزت می سایم از اینکه بنده ی تو هستم،از اینکه تورابندگی می کنم..
وفخر وشرف واعتباری ازاین برتر نمی شناسم که خدایی چون تو دارم.
توآنچنانی که من دوست دارم مرا آنچنان قرار ده که تو دوست میداری..(کتاب سقای آب وادب نویسنده سیدمهدی شجاعی)
..
یاعلی مدد
آرشیو مطالب