نسل چهارمی ها

آدم مستقل وابسته به خدا است.امام خامنه ای(دامه برکاته)

زبان مبارررررک

امروز فهمیدم که اگه تو خونه موندنی شدی اگه تنهایی اگه هیچ فعالیتی بیرون نداری وهیچ تفریحی نداری بروخداروشکر کن شکررررر

همین که بیرون نمیری خیلی خوبه چون کسی رو نمیبینی که غیبت کنی که قضاوت کنی که دل بشکنی که یکی رو اذیت کنی

برو خداروشکرررررکن

یکی ازآشنایامون  25سالشه تقریبا، یه بچه ی یک سال وخورده ای داره  چشماش جوری ضعیف شده که نمیتونه چهره ی طرف مقابل رو تشخیص بده چرا ؟چون اوایل اینکه متوجه شده چشماش ضعیف شده وعینکی شده یکی از همسایه هاشون بهش گفته چقدر ژشت میشی باعینک واز اون موقع تا الان عینک نزده *و توی جوونی اول بچه داری نمیتونه درست ببینه...**

چقدر تو عمرمون از این حرفا زدیم؟چقدر باعث بدبختی دیگران شدیم؟

چقدررررر؟

اگه نمیتونیم جلوی زبون مبارک روبگیریم جلوی پاهای مبارک رو بگیریم وجایی نریم..

میدونم شاید حرفام مخالفت زیادی رو جلب خودش کنه اما راهکار دیگه ای سراغ نداشتم که توصیه کنم 

البته به شرطی که تو همون خونه که نشستیم تلفن رو دست نگیریم ودوباره شروووع کنیم 

بشرطی که اهالی خانه که اومدن غرنزنیم به جونشون 

بشرطی که خودمون آشنایامون رو دعوت نکنیم وبساط غیبت رومهیا کنیم

اصلا انگار این راهکارم مناسب نیست تو خونه هم بشینی جوابگو نیست ..

خدا خوب میدونسته که چه اعضای مشکل سازیه که هم دندون هارو محافظش گذاشته هم لب هارا ...

کاش ادب بشیم 

کاش با ادب بمونیم

کاش آدم باشیم

کاش آدم بمونیم

کاش عباس (علیه السلام)امام زمان (عج)باشیم

ومن الله توفیق


۲ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
فدایی سیدعلی
۱۵ آذر ۱۷:۵۵
چه جالب و زیبا.... ولی یکم سخت میشه به این راهکارتون عمل کرد !!!
 اما اینکه انسان وقتی توی شرایط گناهی مثل غیبت باشه و خودش غیبت نکنه و نزاره دیگران هم غیبت کنن خیلی بهتر و شاید باارزش تر باشه... اما به نظرمن بازم نسبیه.... و من الله توفیق

پاسخ :

ممنون ازنظرتون
منم گفتم که این ایده هم سازگارنیست
مهم کنترل زبونه که خداکمکمون کنه

..جهان ..
۱۴ آذر ۲۲:۱۳
شاید بتوان آدم شد
لیکن آدم ماندن خیــــــــــلی سخته

پاسخ :

سلام
بله خیلی سخته 
خداآخرعاقبتمون را بخیرکند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
سلام
قدم انگشتاتون به روی کیبوردتون...
اینجا گوشه ای از فضای مجازی است..فضایی که هرکس درآن میتواند اعتقاداتش را فریاد بزند..
ماهم گوشه ای از کار را گرفته ایم بالاخره کار نباید روی زمین بیوفتد..ما اعتقاداتمان را فریاد میزنیم نه با دهان نه با شیپور نه....ما با صور اسرافیل اعتقاداتمان را فریاد خواهیم زد تا حداقل به گوش خودمان برسد و تاثیر بگذارد..
برای خوب بودن حال دلتون دعامیکنیم برامون دعاکنید..
...
...
...
..
..
.
..
..
راضی ام ،خرسندم،به خودمی بالم،در پوست هستی نمی گنجم وسر به آسمان عزت می سایم از اینکه بنده ی تو هستم،از اینکه تورابندگی می کنم..
وفخر وشرف واعتباری ازاین برتر نمی شناسم که خدایی چون تو دارم.
توآنچنانی که من دوست دارم مرا آنچنان قرار ده که تو دوست میداری..(کتاب سقای آب وادب نویسنده سیدمهدی شجاعی)
..
یاعلی مدد
آرشیو مطالب