نسل چهارمی ها

آدم مستقل وابسته به خدا است.امام خامنه ای(دامه برکاته)

دلتنگی به عظمت رفاقت

به بهانه ی دلتنگی:

شاید بعضی موقعا بانوشتنم بتوانم به صورت خیلی ها لبخند مهمان کنم اما تصورآن لحظه وصف انگیز الان چیزی جز غم برچهره خودم نمی افزاید

دل تنگم به معنای واقعی کلمه قلبم گرفته وچانه ام از بغض میلرزد..

دل تنگم به همان اندازه ی آسمان ابری و گرفته ی بدون باران..

دلتنگ عده ای ام که حتی نمی توانستم تصورکنم که بشود باهاشون دوست شوم دیگر چه برسد به دلتنگشان شدن...

خوب است بعضی موقعا بعضی افراد بیایند و وبلاگت را پیداکنند و از حس تو برداشتی بکنند و متوجه بشوند که برای خودشان است این متن...

آهای اهالی کوچه سعادت منزل زراعتی دل تنگتانم به اندازه ای که بیخواب شده ام دلم میخواد بیایم تک تکتان را بغل کنم و حرفی بشنوم

یکی بگوید سلام حبه انگور

یکی بگوید گل من

یکی بگوید من وکیلم

یکی بگوید سردام است 

یکی بگوید نه این یکی چیزی نگوید و تنها از انگشتش بفهمیم خبری بوده 

یکی بگوید غصه نخور یک عمر باید پای همین سفره بنشینی

یکی بگوید هنوز از من میترسی میخورمتاا

یکی بگوید اینقدر حرف نزن بیا بشین کارتو انجام بده 

یکی بگوید من نمیدونم تو چرا درس نمیخونی!مغزت درست کار میکنه!

یکی هم ...نه این دیگر یکی نیست دیگر دوتاشده است

.....

یکی یکی بیایند و دست پر مهرشان را بر سر ت بکشند وبروند وتو اصلا متوجه ی مهرشان نشوی مگر چند ماه بعد ....

دلم برای نگاهای  ملکه تنگ شده...

یادتان هست ملکه بانو؟ بمن میگفتید توهم که همیشه شاااااااد

این شاد شما الان دلتنگ جمعتان است کاش این ماه سریع تربیاید ومابازهم دورهم جمع بشویم

سلام به آن 9/9هم برسانید جیگرخاله 😄😃😃😀


هعییی...

عجب خاطراتی ....

خاطراتی که میشه باهاشون یک عمر زندگی کنی و به اندازه ی ثانیه ثانیه اش بخندی...

حیف که نمی توانم این حسم را برایتان بفرستم، نمیدانم شاید خجالت میکشم...


۰ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
سلام
قدم انگشتاتون به روی کیبوردتون...
اینجا گوشه ای از فضای مجازی است..فضایی که هرکس درآن میتواند اعتقاداتش را فریاد بزند..
ماهم گوشه ای از کار را گرفته ایم بالاخره کار نباید روی زمین بیوفتد..ما اعتقاداتمان را فریاد میزنیم نه با دهان نه با شیپور نه....ما با صور اسرافیل اعتقاداتمان را فریاد خواهیم زد تا حداقل به گوش خودمان برسد و تاثیر بگذارد..
برای خوب بودن حال دلتون دعامیکنیم برامون دعاکنید..
...
...
...
..
..
.
..
..
راضی ام ،خرسندم،به خودمی بالم،در پوست هستی نمی گنجم وسر به آسمان عزت می سایم از اینکه بنده ی تو هستم،از اینکه تورابندگی می کنم..
وفخر وشرف واعتباری ازاین برتر نمی شناسم که خدایی چون تو دارم.
توآنچنانی که من دوست دارم مرا آنچنان قرار ده که تو دوست میداری..(کتاب سقای آب وادب نویسنده سیدمهدی شجاعی)
..
یاعلی مدد
آرشیو مطالب