نسل چهارمی ها

آدم مستقل وابسته به خدا است.امام خامنه ای(دامه برکاته)

دو رکعت میان دونماز

یک روز بالاخره از تو خواهم نوشت
یکروز ابراز میکنم این دوست داشتن پنهان را..
یکروز می آیم ومیگویم
می گویم که صدایت قالبم را تهی میکند..
می آیم می گویم شاید تو بتوانی این روح را بنوازی
اگر نمازهایم با صدای تو اقامه شود قطعا خضوع واشک کمترین انتظاریست که می شود داشت..
راستش رابگویم 
کاش یکی مثل تو را داشتم
صدایت آدم را خدایی میکند
صدای خدایی وخالص ..
۱ نظر ۱ موافق ۰ مخالف

پرورش روح


گزیده ای پیام امام خمینی (ره) پس از شهادت آیت الله مطهری

من ""فرزند بسیار عزیزی"" را از دست داده ام ودر ""سوگ او نشستم""که از شخصیتهایی بود که "حاصل عمرم" محسوب می شد....

من اگر چه فرزند عزیزی که "پاره تنم"بود را از دست داده ام لکن مفتخرم که چنین فرزندان فداکاری در اسلام وجود داشت ودارد..

آثار قلم وزبان او "بی استثنا"آموزنده وروان بخش است،مواعظ ونصایح او از قلبی "سرشار از ایمان وعقیدت" نشات می گرفت..



پ.ن:یک شخص بگونه ای زندگی می کند که عالی ترین مقام زمانش درباره اش این چنین سخن می گوید و یک شخص هم مثل ما که نمی آییم از این حاصل عمراستفاده کنیم ویادبگیریم چگونه می توانیم پاره تن اماممان باشیم..

ان شاالله پنج شنبه ها پای سفره کتب شهید مطهری مهمان هستید.

یاحق


۲ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
درباره من
سلام
قدم انگشتاتون به روی کیبوردتون...
اینجا گوشه ای از فضای مجازی است..فضایی که هرکس درآن میتواند اعتقاداتش را فریاد بزند..
ماهم گوشه ای از کار را گرفته ایم بالاخره کار نباید روی زمین بیوفتد..ما اعتقاداتمان را فریاد میزنیم نه با دهان نه با شیپور نه....ما با صور اسرافیل اعتقاداتمان را فریاد خواهیم زد تا حداقل به گوش خودمان برسد و تاثیر بگذارد..
برای خوب بودن حال دلتون دعامیکنیم برامون دعاکنید..
...
...
...
..
..
.
..
..
راضی ام ،خرسندم،به خودمی بالم،در پوست هستی نمی گنجم وسر به آسمان عزت می سایم از اینکه بنده ی تو هستم،از اینکه تورابندگی می کنم..
وفخر وشرف واعتباری ازاین برتر نمی شناسم که خدایی چون تو دارم.
توآنچنانی که من دوست دارم مرا آنچنان قرار ده که تو دوست میداری..(کتاب سقای آب وادب نویسنده سیدمهدی شجاعی)
..
یاعلی مدد
آرشیو مطالب